20 iunie 2013

Faguri

FAGURI


                                                                         Ingrediente:

          Pentru reteta m am inspirat de pe www.gustos.ro doar ca am dublat compozitia

6 oua
8 linguri zahar
8 linguri ulei
10 linguri lapte
esenta de vanilie
1 lingura bicarbonat stins cu otet
8 linguri de faina
un varf de cutit de sare

Crema:
150 g unt sau margarina
6 linguri zahar
3 linguri cacao
sucul de la 1/2 lamaie
esenta de rom
2 linguri de lapte


                  Ouale le mixam bine cu putina sare,apoi adaugam zaharul,esenta de vanilie,uleiul,laptele ,bicarbonatul stins cu otet  iar la final faina pe rand.Compozitia trebuie sa iasa ca o smantana mai groasa.
     Eu le am facut intr un aparat special pentru napolitane pentru ca nu am o forma.
     Pregatim crema intre timp.Untul  care a fost lasat prima la temperatura camerei il mixam cu zaharul,adaugam cacaua,romul,sucul de lamaie si laptele,omogenizam foarte bine.

  Umplem formele cu crema si dam la rece.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu