19 octombrie 2022

Supă cu fructe de mare



Ingrediente 

500 g fructe de mare congelate
rădăcinoase (țelină, morcov,păstârnac,pătrunjel)
1/2 ardei roșu,galben ,verde
pătrunjel verde
ceapă 
piper
sare/delikat 
fidea
2 roșii tăiate cuburi
Lămâie ( opțional)

         Într-o oală puneți la fiert fructele de mare și lăsați-le 10 min, luați spuma acumulată cu o lingură, apoi adăugați legumele spălate,  curățate, tăiate în prealabil cuburi mici.
          La final adăugați fideaua și mai fierbeți 2-3 minute.
         Condimentați cu sare și piper și presărați pătrunjel. 
                                               Poftă bună! 

          Acum vă povestesc cum procedez eu 😄 cu legumele pentru ciorbe. Îmi cumpăr câte un kg din fiecare ,ceapă, ardei 3 culori ,morcov , pastarnac, țelină verde și o rădăcină de țelină, rădăcină de pătrunjel și pătrunjel verde, leuștean, mărar (la borșuri),roșii, cartofi nu pun pentru că devin negri și sunt cancerigeni după cum știam 😅 și mă pun pe treabă, sper că nu am uitat ceva. Stau câteva ore și le spăl, le curăț și le tai cuburi. Le pun pe toate într-un lighean mare le amestec și îmi formez destule pungi pentru o porție de ciorbă și le bag în congelator.
              Când am nevoie scot punga e voila😄😅🤣,simplu și cu toate ingredientele pentru ciorbă mereu în casă. 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu